Повідомлення telegram каналу - @gamedesigner_notes

Логотип телеграм спільноти - Game Designer Notes 2024-07-14

Game Designer Notes

Кількість підписників:
955
Фото:
1840 
Відео:
Посилання:
472 
Категорія:
Ігри
Опис:
GDN - це інтелектуальний і міждисциплінарний блог про відеоігри і все що з ними пов'язано. Тут я намагаюся відповідати на питання "Як?" і "Чому?" що-небудь працює в ігровому дизайні. https://teletype.in/@game-designer-notes https://t.me/FableTeller

Канал Game Designer Notes - @gamedesigner_notes - №2431

https://iuliu-cosmin-oniscu.medium.com/a-level-design-look-at-parkour-rooftop-connectivity-in-assassins-creed-urban-spaces-767d116bdb17
Прям дуже класна та інформативна стаття по левел дизайну старих частин Assassin’s Creed.
Більше того, після прочитання статті стає більш зрозумілим що саме змінилось в новому підході. Через більш явний акцент на класичному рпг, коли у вас є і місто, і outskirts, дизайн став плоским і рідко мав ось цей вайб паркуру, особливо в Odyssey (найгірша частина з усіх, на мою думку). Раніше дизайн спирався всюди на пре-сетаплені шляхи та таку логіку, що переміщення по дахам завжди швидше за переміщення по землі (цей підхід також прослідковується в серії Dying Light). Але в концепцію Origins/Odyssey/Valhalla це вже не вкладалося.
Не дивлячись, що Mirage повернувся до класичної концепції, він мав очевидно слабкі інші місця: режисура, сценарій, комбат, тому перезапуск серії про Басіма видався посереднім.
266
24-10-26 12:35