Повідомлення telegram каналу - @gamedesigner_notes

Логотип телеграм спільноти - Game Designer Notes 2024-07-14

Game Designer Notes

Кількість підписників:
955
Фото:
1840 
Відео:
Посилання:
472 
Категорія:
Ігри
Опис:
GDN - це інтелектуальний і міждисциплінарний блог про відеоігри і все що з ними пов'язано. Тут я намагаюся відповідати на питання "Як?" і "Чому?" що-небудь працює в ігровому дизайні. https://teletype.in/@game-designer-notes https://t.me/FableTeller

Канал Game Designer Notes - @gamedesigner_notes - №2255

Часто нам треба видати гравцю нову зброю і найкращим способом це зробити так, щоб гравець не пройшов повз, це закрити його на локації до того моменту, поки гравець не візьме зброю. Наприклад, двері чи драбина блокується самою зброєю і щоб вийти з локації, треба спочатку провзаємодіяти зі зброєю. Або, ще більш елегантний спосіб, це коли для того, щоб потрапити в іншу локацію, треба застосувати нову зброю чи механіку.
Дуже важливо, щоб ця нова зброя чи механіка були на добре видному місці:
- Підсвічені
- На рівні очей гравця
- Більше нічого не відволікало увагу
- Всі напрямні та інші методи повинні вказувати саме на це місце
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
639
24-07-25 18:30