Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @enkorr95

Логотип телеграм спільноти - enkorr 2021-10-28

enkorr

Кількість підписників:
1190
Фото:
2009 
Відео:
28 
Посилання:
1980 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Офіційний Telegram-канал українського інтернет-порталу, що висвітлює роботу енергетичного ринку України

Канал enkorr - @enkorr95 - №2508

#щотижневийогляд #ДП
Листопад на порозі, але високий попит на імпортний дизель зберігається
✔️
На початку листопада цінові умови на терміналах Польщі, Румунії не змінилися порівняно з минулим тижнем. Водночас зросли премії на литовських базисах через високий попит на ресурс Orlen Lietuva.
✔️Цього тижня автомобільні партії дизпального на східних терміналах Польщі пропонуються з націнками +$90-105/т до котирувань CIF.
💬«Ми залишили цінові умови без змін, наразі вони відповідають співвідношенню попиту і пропозиції», — каже польський трейдер.
✔️Водночас на внутрішньому ринку Польщі гуртові ціни зростають. Протягом тижня базова ціна на дизпальне концерну Orlen зросла на 215 зл/м3 (+$61/т), до 5 279 зл/м3. Згідно з розрахунками Консалтингової групи «А-95», поточний рівень дозволяє рентабельно продавати імпортний дизель. Повернення польського ринку до здорового стану після передвиборчої лихоманки сприяє ресурсному наповненню. Протягом жовтня у балтійські порти Польщі надійшло 660 тис. тонн дизпального, це на 21% більше порівняно з вереснем. Торговельні дані показують, що 243 тис. тонн з цього обсягу отримали Orlen і Grupa Lotos. Концерн намагається усунути дефіцит пального на АЗС, який виник унаслідок стримуючої цінової політики.
✔️На балтійському напрямку дизпальне продовжує дорожчати. З терміналів Orlen Lietuva автомобільні партії ДП з відвантаженнями наступного тижня продаються за +$110-120/т до котирувань CIF, це на $10/т більше порівняно з попереднім тижнем. Зростання премій у Литві частково зумовлено збільшенням попиту з боку компаній, які купували ресурс у Болгарії й Молдові. Крім того, учасники ринку припускають, що у жовтні Мажейкяйський НПЗ почав збільшувати постачання дизпального в Польщу, де зараз зростають ціни.
✔️Пропозиції американського дизелю з терміналу в Ризі наразі відсутні. Останній танкер з вантажем з США надходив у Латвію 10 вересня.
✔️На південному напрямку умови цінових пропозицій цього тижня не змінилися. Автомобільні партії ДП у Констанці пропонуються за +$60-85/т від середземноморських котирувань CIF.
✔️Учасники ринку повідомляють про високий попит на продукт, що вантажиться з чорноморського узбережжя.
За 29 днів жовтня обсяги відправлень дизпального з Румунії в Україну зросли на 60% порівняно з вереснем, до 141 тис. тонн. Зростання постачань стало наслідком припинення розмитення вантажів, що їхали з болгарських терміналів і молдавських Джурджулештів.
✔️На початку тижня ще можна було зустріти пропозиції дизпального з Білозему, але після потрапляння терміналів і заводу Insa Oil під контроль Служби безпеки продажі було зупинено. Наразі з Болгарії пропонується продукт з відвантаженням з Софії за +$70/т до середземноморських котирувань CIF. Болгарські компанії сподіваються, що ситуація з розмитненнях їхнього ресурсу покращиться, оскільки це б’є по їхньому бізнесу.
💬«Досить дивно виглядає заборона постачань з конкретного населеного пункту. В Русе працює кілька компаній з різним продуктом. Крім того, завжди можна взяти лабораторні проби, щоб переконатися в походженні палива», — каже один з операторів терміналу в Русе.
✔️На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального з урахуваннями вартості перевалки пропонуються з преміями +$120-150/т до котирувань CIF. Трейдери повідомляють, що ситуація з навігацією дунайськими каналами покращилась. Зараз рівень води дозволяє завантажувати баржі обсягом 2 300-3 000 тонн. Кілька компаній повідомило, що останніми партіями завозили вже зимовий ресурс.
✔️Протягом жовтня український ринок наповнювався продуктом попри довгі черги на кордонах. Минулого місяця імпортери розмитнили 579 тис. тонн дизпального, це на 14% більше порівняно з вереснем. Учасники ринку очікують, що високий попит на імпортний ресурс зберігатиметься принаймні у першій половині листопада, тому що досі триває збір врожаю.
enkorr
410
23-11-03 15:49