Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @enkorr95

Логотип телеграм спільноти - enkorr 2021-10-28

enkorr

Кількість підписників:
1190
Фото:
2009 
Відео:
28 
Посилання:
1980 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Офіційний Telegram-канал українського інтернет-порталу, що висвітлює роботу енергетичного ринку України

Канал enkorr - @enkorr95 - №2486

#щотижневийогляд #ДП
З авто на залізницю: імпортери намагаються обійти черги на кордонах
🔸
Наприкінці жовтня зарубіжні трейдери скоригували націнки на автомобільні партії дизпального, відреагувавши на зміни у попиті на різних напрямках постачань. Цього тижня на східних терміналах Польщі продукт пропонувався по +$90-105/т до котирувань CIF.
🔸Деякі постачальники зменшили премію на кілька доларів через збільшення обсягів наявного ресурсу. Учасники ринку повідомляють, що концерн Orlen шукає додаткові обсяги дизпального для поповнення запасів та забезпечення потреб роздрібного ринку. Це призвело до подорожчання морського ресурсу на $5-7/т.
🔸Нагадаємо, перед парламентськими виборами Orlen заморозив ціни палива для внутрішнього ринку на низькому рівні. Це сприяло зростанню попиту на продукт концерну та скороченню частки ринку незалежних постачальників. Після закінчення виборів дизпальне в Польщі почало дорожчати. С 17 по 27 жовтня базовий прайс Orlen зріс на 285 зл/м3 (+$81/т) до 5064 зл/м3. При таких темпах зростання та за умов підвищення котирувань в середині листопада незалежні трейдери зможуть продавати дизпальне в Польщі з позитивною маржою.
🔸Учасники ринку припускають, що наступного місяця польський ресурс для України може подорожчати.
💬«В листопаді ми будемо порівнювати ціни всередині Польщі та експорту. Тому не виключено, що для українського ринку премії трохи зростуть», — вважає один з польських трейдерів.
🔸З іншого боку українські компанії законтрактували цього місяця більше залізничних обсягів через черги на автомобільних КПП.
💬«В жовтні було багато замовлень на вагони, кільком клієнтам ми навіть відмовили», — каже польський постачальник. Придбані залізничні партії почнуть надходити в Україну у листопаді, що може призвести до перенасичення ринку.
🔸На балтійському напрямку продукт трохи подорожчав. З терміналів Orlen Lietuva автомобільні партії ДП з відвантаженнями наступного тижня продаються по +$100-110/т до котирувань CIF, це на $5/т більше порівняно з попереднім тижнем. При цьому за рахунок зменшення котирувань остаточні ціни зменшилися приблизно на €10/т. Американський ресурс в Ризі пропонується на $85-90/т дорожче від котирувань ICE Gasoil.
🔸На південному напрямку умови цінових пропозицій цього тижня не змінилися. Автомобільні партії ДП у Констанці пропонуються по +$60-85/т від середземноморських котирувань CIF. Учасники ринку повідомляють про високий попит на продукт, що вантажиться з чорноморського узбережжя.
💬«Термінал Euronova працює на межі своїх можливостей. Час очікування наливу бензовозів сягає восьми діб», — каже один з українських імпортерів.
🔸Після припинення оформлення вантажів з більшості нафтобаз Болгарії та молдавського Джурджулешті українські компанії збільшили закупівлі дизпалива в Румунії та українських дунайських терміналів. В Болгарії наразі ресурс пропонується лише з Белозему по +$85-95/т до котирувань CIF.
🔸На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального з урахуваннями вартості перевалки пропонуються з преміями від +$105 до +160/т до котирувань CIF. За словами учасників ринку, навігація дунайськими каналами досі ускладнена через низький рівень води.
💬«Днями дві баржі сіло на мілину, довелося витягувати буксиром», — каже один з трейдерів.
🔸Інший постачальник повідомив, що через низький рівень води судна завантажуються не більш ніж на 70%.
🔸Наприкінці жовтня черги на автомобільних КПП все ще є проблемою для багатьох учасників ринку. Деякі компанії передбачили цю ситуацію та же на початку місяця замовило більше залізничного ресурсу. Як наслідок 1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33% до 125 тис. тонн, а імпорт у бензовозах скоротився на 12% до 144 тис. тонн. З оглядом на коментарі зарубіжних трейдерів, в листопаді залізничного ресурсу в Україну буде надходити ще більше. Але динаміка постачань в значній мірі буде залежати від можливостей польских перевізників та «Укрзалізниці».
enkorr
369
23-10-27 12:55