Повідомлення telegram каналу - @economist_blog

Логотип телеграм спільноти - Блог економіста 2024-07-14

Блог економіста

Кількість підписників:
957
Фото:
921 
Відео:
16 
Посилання:
2510 
Категорія:
Економіка
Опис:
Світ інфраструктури з точки зору економіста. Особисті думки і реакції на події в транспортній галузі. Авторський канал Ірини Коссе. Зв'язок з адміном economistblog.ua@gmail.com

Канал Блог економіста - @economist_blog - №3646

Щось я давно не писала про авіацію. А тут є кілька новин про компанії та повітряний простір
✈️ Українська авіакомпанія Constanta починає працювати в сегменті міжнародних перевезень вантажів і купила для цього Boeing 737−300 Cargo. Нині в експлуатації компанії 9 літаків. Constanta є постійним офіційним перевізником для міжнародних гуманітарних місій і неприбуткових організацій, що фінансуються урядами країн, а також виконує замовлення для урядів держав, які входять до блоку НАТО. "Ми літаємо там, де або немає інфраструктури взагалі, або переміщення по землі неможливе з міркувань безпеки. " В квітні цього року власниками пакетів акцій, окрім українця Романа Мілешка, стали бізнесмени зі США, Швеції та Великої Британії (Р. Мілешко продовжує володіти 78% акцій).
✈️ 17 жовтня авіакомпанія Supernova Airlines, що належить до групи Nova, отримала дозвіл від Агентства з авіаційної безпеки Європейського Союзу (EASA) на виконання польотів у Європі (Part-TCO). Крім того, компанія отримала від Державної авіаційної служби дозвіл на виконання регулярних авіарейсів до Львова та Києва, що дозволить виконувати польоти одразу після відкриття неба над Україною. А 10 листопада Boeing 737-800 із флоту авіакомпанії виконав перший вантажний чартерний рейс із Будапешта до Кишинева. Він дав змогу відпрацювати і перевірити синхронізацію процедур і процесів із доставки посилок і вантажів одержувачам у Молдові. Наступний крок - тестування транзиту вантажів в Україну із використанням автомобільного транспорту.
✈️ Багато шуму наробили заяви про скоре відкриття повітряного простору України. Першим був Marsh McLennan, де сказали, що польоти в одному з українських аеропортів - "Львів" або "Бориспіль"- відновляться до кінця січня 2025 року. За словами Кріспіна Еллісона, остаточне рішення щодо польотів ухвалюватимуть в Офісі президента. Воно залежатиме від роботи протиповітряної оборони, ситуації з безпекою. Те саме Еллісон повторив Reuters, додавши, що переговори між Києвом та EASA йдуть вже рік. Можливо, ці заяви були викликані "дорожньою картою" відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану, яку розробило Мінрозвитку. Потім пішли заперечення: експерти говорили, що на сьогодні в Україні немає безпекових умов для відкриття повітряного сполучення для цивільного транспорту; за словами Державної авіаційної служби, поетапне та обмежене відкриття повітряного простору можливе за умови зниження ризиків до прийнятного рівня та впровадження додаткових заходів безпеки; міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба сказав, що для відкриття авіасполучення в Україні потрібні "серйозні" засоби ППО.
✈️ решта світу насолоджується польотами: попит на авіаподорожі у світі продовжує стрімко зростати після пандемії, так само зростають вантажні авіаперевезення, додаються нові маршрути, азійські перевізники захоплюють ринок.
#авіа

123
24-11-22 09:57