Повідомлення telegram каналу - @dobrobutpoltava

Логотип телеграм спільноти - ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ (ДОБРОБУТ) 2024-07-14

ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ (ДОБРОБУТ)

Кількість підписників:
768
Фото:
218 
Відео:
50 
Посилання:
97 
Категорія:
Сім'я та діти
Опис:
Спільнота для громадського батьківського контролю над роботою підприємства «Добробут» яке займається організацією дитячого харчування у нашому місті.

Канал ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ (ДОБРОБУТ) - @dobrobutpoltava - №138

За 1 рік транспорт Полтави буде оновлено якщо 7% не платити Фарго, а купувати техніку.

З кожного квитка ви будете платити 7% в ФАРГО яке контролює Ямщикова і Мамай через Веренктіотова. Питання «за що платити»? За можливість розрахуватися карткою? 7%? Бред. Чому тоді за цетне беруть на АЗС, в АТБ чи у перукарні або ще деінде? Бред. Це тупа схема здирництва з людей. Потім на ці 7% ця банда викупуватиме автобуси і ставитиме у корупційний спосіб на маршрут і здиратиме з вас по 15 гривень. Це схема і це схема Ямщикових-Мамая, де все оформлено на прокладку Веренктіотова.
ТЕПЕР ПИТАННЯ! А чому ми, громада, не можемо відкладати ці 7% у окремий фонд на купівлю техніки? Ми порахували: за 2-3 роки ми оновимо парк техніки, зупинки і тролейбуси.
Давайте розглянемо цей сценарій детальніше.
Розрахунок коштів від квитків
Припустимо, що ціна на проїзд у Полтаві становить 10 гривень. Якщо відкладати 7% від кожного квитка на купівлю автобусів, то це буде:
10 гривень * 0.07 = 0.7 гривень з кожного квитка.
В середньому за день продається 200,000 квитків. Це означає, що загальна сума відкладених коштів за день буде:
200,000 квитків * 0.7 гривень = 140,000 гривень на день.
Купівля автобусів
Сучасний новий автобус коштує приблизно 3 мільйони гривень. Вживаний автобус можна купити за 1.5 мільйони гривень. Давайте розрахуємо, скільки автобусів можна купити за рік. Нові автобуси: 140,000 гривень * 365 днів = 51,100,000 гривень за рік.
Це означає, що за рік можна купити: 51,100,000 гривень / 3,000,000 гривень = приблизно 17 нових автобусів.
Вживані автобуси: 51,100,000 гривень / 1,500,000 гривень = приблизно 34 вживані автобуси.
Кредитний сценарій
Якщо ці кошти використати для обслуговування довгострокового кредиту, то можна зібрати більше автобусів або навіть тролейбусів. Наприклад, якщо взяти кредит на 50 мільйонів гривень під 10% річних на 10 років, то щорічні виплати складуть:
50,000,000 гривень * 0.1 + 50,000,000 гривень / 10 років = 5,000,000 гривень + 5,000,000 гривень = 10,000,000 гривень на рік.
Це означає, що 140,000 гривень на день цілком покривають ці витрати, і місто може поступово оновити транспортний парк.
Проблема в іншому
Але тут виникає серйозна проблема. За інсайдерською інформацією, компанія "Фарго" і Ямщикова задумали використовувати ці кошти для власної наживи. Вони планують купити власні автобуси на відкладені кошти, поставити їх на рейс і почати заробляти на завищеному тарифі, при цьому залишаючи місто без необхідних реформ у транспортній сфері.
Чи дійсно ми готові дозволити таку ситуацію? Полтава заслуговує на прозорі та чесні рішення, які спрямовані на благо громади, а не на збагачення окремих осіб.
На цьому тижні ми переподали позов на міськраду та Фарго. Будемо боротися. Через кілька місяців я виграю вибори мера. У другому турі, за соціологією, я впевнено 70 на 30 відсотків виграю у Мамая. За лічені тижні буде наведено залізний порядок. Місто стане на рейки розвитку і за кілька років буде найкращим в Україні.
521
24-08-09 11:08