Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Допомога ЗСУ https://www.sternenkofund.org/donate 🫶🏻Фонд @sternenkofund ❗️Нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR

Повідомлення telegram каналу - @community_didko_music

Логотип телеграм спільноти - Спільнота Дідько Music 2025-03-09

Спільнота Дідько Music

Кількість підписників:
746
Фото:
33 
Відео:
27 
Посилання:
271 
Категорії:
Музика | Пізнавальне
Опис:
Регулярні огляди як нової так і старої видатної музики у різних жанрах TikTok, Patreon, умови огляду Вашої музики, плей-листи - https://linktr.ee/didko_music Чат - https://t.me/didko_music_chat Відправити Вашу музику на огляд, та ін. - @ihor_didkomusic

Канал Спільнота Дідько Music - @community_didko_music - №398

#ВидатнийАльбомЩодня
David Bowie - Aladdin Sane (1973)
Aladdin Sane є найбільш "роковим" альбомом Девіда. Під час роботи над ним, він надихався The Rolling Stones та лаконічними, але "ефектними" рифами Кіта Річардса.
Цікаво, що цей альбом частково був написаний під час виснажливого туру Америкою на підтримку Ziggy Stardust. Нью-Йорк - надихнив на написання Watch That Man, а Лос-Анджелес - Cracked Actor. І якщо трохи проаналізувати тексти, то стає зрозуміло, що саме "американські образи" створили на цьому альбомі постапокаліптичну та декадентську атмосферу.
Але, сказати, що альбом відчувається через це моторошним чи "депресивним", я не можу. Напроти, цей доволі експресивний #glamrock відчувається доволі "мажорно", а в якійсь мірі, навіть надихаюче. Особливо якщо подумати про минулий, неймовірно успішний Ziggy Stardust. Якщо слухати ці два альбоми один за одним, то під час Aladdin Sane дивуєшся артистичній сміливості тогочасного Боуї, який робив абсолютно чудернацьку, сповнену сюрреалістичними образами, музику і при цьому відгукувався у душі кожного слухача. Він не просто вмів потрапляти в певний настрій - він прагнув створювати його сам.
І в цьому сенсі, Aladdin Sane, що насправді є грою слів "A Lad Insane", та перекладається як "Божевільний Хлопець" найкращим чином характеризує Девіда як божевільного митця свого часу, що постійно прагнув експериментувати та досліджувати.
На цьому альбомі, ми чуємо зовсім різні "музичні посилання" - джазові фортепіанні соло, рок-н-рольний драйв, драматичну баладу та навіть ретро-футуристучну атмосферу. І все це, на диво, органічно поєднано у цілісний "музичний пейзаж", від якого неможливо відірватись.
Звісно, я не перший та не останній хто співає цьому альбому дифірамби. Але у мене для цього є більш особиста причина. Справа у тому, що цей альбом я слухаю вже не вперше, але до цього він у мені не відгукувався настільки сильно, як сьогодні. Я, чесно кажучи, навіть не думав слухати його серйозно, адже приблизно розумів, що я хочу про нього сказати. Проте сьогодні, після довгої перерви в декілька років, пісні з цього альбому почали спілкуватися зі мною якоюсь "іншою мовою", зовсім не так як раніше.
Можливо це якось і можно пояснити, але робити це у мене немає ніякого бажання, давайте просто "спишемо" це на незбагнену магію Девіда Боуї. Справжній шедевр, шо нарешті знайшов місце у моєму серці десь поряд із Ziggy Stardust.
301
25-04-01 14:11