Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Допомога ЗСУ https://www.sternenkofund.org/donate 🫶🏻Фонд @sternenkofund ❗️Нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR

Повідомлення telegram каналу - @co_lumnist

Логотип телеграм спільноти - columnist 2021-05-08

columnist

Кількість підписників:
1142
Фото:
181 
Відео:
 
Посилання:
120 
Категорія:
Блоги
Опис:
оглядаю тексти, лонгріди, книги, подкасти (і світ довкола). збираю вам їжу для очей, вух та думок. усі питання - @n_drizitskaya

Канал columnist - @co_lumnist - №429

колега сьогодні поділилась цікавим дослідженням,
проведеним цього серпня серед українців.
й воно неабияк надихає.
згідно з ним «майже половина українців обирають бренди, які підтримують ЗСУ».
/Ще рік назад таке можна було почути від одиниць, тоді як зараз майже половина українських споживачів (44%) обирають бренди відносно їх позицій щодо підтримки армії, політичної позиції, мови спілкування чи співпраці з країною-агресором. І війна в Україні серйозно вплинула на цю нову “вимогливість”./
як людина, яка була тими «одиницями»,
я з 2014 завжди перевіряла, щоб на коробці не було «виготовлено в росії»,
й, як на мінному полі уникала, брендів, які з нею пов’язані.
в 2022-му квест став цікавішим,
й до переліку «не брати до рук» потрапили світові бренди, які не вийшли з рф, й вітчзняні виробники, до яких були питання.
аж ось ти бачиш, що планка росте:
/Для 21% громадян є важливою волонтерська діяльність бренду
(в категорії 18-24 роки - для 32%)
/
проглянути дослідження можна тут.
а для вас важливо, щоб виробник підтримував ЗСУ/ мав проукраїнську позицію, тощо:
👍🏻 ⁃ так, важливо;
👎🏻 ⁃ ні, не звертаю уваги;
🤔 - спочатку якість, потім все інше.

1300
22-09-14 13:44