Статистика telegram каналу - @best_job_ua
Достойна робота в Україні | Best job | Вакансії в Україні
Кількість підписників
Середній перегляд на повідомлення
Історія змін лого
Історія змін назви
Історія зміни типу аккаунта
Історія зміни статуса
Стіна канала Достойна робота в Україні | Best job | Вакансії в Україні - @best_job_ua
— Мене звати Ігор. Працюю молодшим оператором на АЗС у місті Дніпро. Це велика АЗС, з двома заправними майданчиками, загалом на 20 заправних колонок. З ОККО я вже — майже 7 років. Але, чи я з ОККО, чи ОККО зі мною, чи ми один з одним — у будь якому разі, здається, — це взаємна любов😉
— Що вам подобається у своїй роботі?
— Мені дуже імпонує задекларований базовий принцип компанії: «ОККО — це люди». Це те, що, на мою думку, є точкою відліку для формування корпоративної культури відносин, співпраці, комунікації, робить компанію соціальною екосистемою, яка є самодостатньою і здатна задовольнити майже усі загальні потреби людей, які обрали її місцем своєї роботи. Це створює атмосферу, де цінність твоїх ідей, або пропозицій не залежить від твоєї посади💚
— Що важливо для старту роботи на АЗК?
— Не важливо з чого ви починаєте свій шлях на ОККО. Для старту роботи у вас має бути три якості: відповідальність, чесність, цілеспрямованість. Для початку цього цілком достатньо👌 Все інше: професійне, кар‘єрне, особистісне зростання і розвиток буде залежати від ваших амбіцій, прагнень та наполегливості.
💬 Зацікавив досвід Ігоря? Переходьте на сторінку Кар'єрна на ОККО, обирайте вакансію, що вам до душі та приєднуйтесь до команди: https://www.okko.ua/career
Шукаєш роботу? Хочеш, щоб якнайбільше роботодавців дізнались про тебе?
🤩Наша спільнота допоможе у цьому!
Серед наших підписників багато HR-ів та представників бізнесу, тому ЛОВИ МОМЕНТ і заповнюй коротеньку анкету, в якій зазнач вакансії, які би тебе цікавили.
☝🏻Періодично будемо публікувати добірку з контактами потенційних працівників.
➡️ ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ МОЖНА ТУТ: bit.ly/lovy_moment
Дозволь роботі знайти тебе! 👀
#bestjobua #ловимомент
Як побудувати команду, яка не лише працює разом, але й досягає значних результатів? Давайте розглянемо ключові інструменти для розвитку командної цілісності та спільного прагнення до успіху:
🎯 Загальні цілі. Важливо, щоб мета була зрозуміла всім учасникам процесу у якісному та кількісному вимірі, як загальна, так і індивідуальна;
💃 Розподіл ролей. Важливо, щоб кожний розумів свою зону відповідальності в процесі, чітко знав зони інших і взаємозв'язок між ними;
📋 Спільне планування і винагорода. Інструмент, який підвищує залученість кожного у процес і сприяє командним досягненням;
🦉 Професійне зростання. Підвищення експертності та видимий прогрес кожного окремого співробітника дадуть стимул для якнайшвидшого досягнення своїх та загальних цілей усім учасникам команди;
💜 Цінності. Важливим компонентом для розвитку прагнення до результату в команді є речі, що об'єднують, спільні цінності.
Які інструменти для розвитку командної взаємодії використовуєте ви, діліться у коментарях🫶
Оксана Шутенко — менеджер проектів з навчання ОККО
#bestjob_корисно
Правильно, для успішного розвитку їй знадобився час.
Чи нормально відчувати розгубленість та невпевненість у своїх діях у перші дні на новому робочому місці? Так, це нормально! Але ви можете зробити свою адаптацію більш комфортною, дотримуючись кількох рекомендацій.
💬Інструкція для підготовки до першого робочого дня:
👉А – Акуратність
Чи отримали ви інформацію з приводу зовнішнього вигляду співробітника на вашій позиції? Якщо ні, то це варто уточнити в рекрутера, з яким ви взаємодієте. Якщо немає форми, все одно важливо мати доглянутий зовнішній вигляд. Це точно додасть вам впевненості!
📄Д – Документи
Перевірте, чи маєте всі необхідні документи для працевлаштування: паспорт, ідентифікаційний код та інші потрібні папери.
🌐А – Актуальність
Дізнайтесь заздалегідь базову інформацію про компанію, підпишіться на соцмережі. Запустіть процес формування вашого першого враження.
⏰П – Пунктуальність
Приходьте на роботу вчасно або трохи раніше. Це продемонструє вашу відповідальність і повагу до часу інших.
🌱Т – Терпіння
Не хвилюйтесь, якщо щось піде не так або з’являться складнощі. Це нормально. Головне — спокій та відкритість до нового досвіду.
💪А – Активність
Не бійтеся бути активним. Ставте питання, щоб швидше увійти в курс справ.
🧐Ц – Цікавість
Дізнавайтесь якомога більше про нові завдання, колег і процеси. Це допоможе швидше інтегруватися в колектив.
👉І – Ініціативність
Показуйте готовність допомагати та брати на себе відповідальність. Це створить позитивне враження на керівництво.
🌟Я – Яскравість
Проявляйте свою індивідуальність і не бійтеся бути собою. Це допоможе швидше знайти спільну мову з новими колегами.
Прислухавшись до цих рекомендацій, ви зробите свій перший робочий день більш комфортним.
Але пам'ятайте! Ви – рослинка, яку пересадили. Просто дайте собі час💚
Ганна Корненко – Learning and Development Specialist at robota.ua
#bestjobua #bestjob_корисно
— Поділіться історією, чому саме ця професія?
— З дитинства обожнювала іноземні мови! Почала з французької, в інституті вивчила англійську, потім самостійно освоювала іспанську. Можливість розуміти людей із різних континентів привела мене у ЗЕД, і це найкраще, що можна було собі уявити! ✨
— Назвіть топ-3 навички, які необхідні для успіху у вашій професії?
— Для успіху потрібна наполегливість і праця 💪, ну і, можливо, трохи удачі 🍀 А ось базові навички мають бути такими:
- Знання іноземної мови — найактуальніша зараз англійська, бо це універсальний «ключик до всіх дверей». Вивчайте мови — це той внесок, який принесе вам значні переваги у житті!
- Incoterms — це Біблія менеджера ЗЕД 📖. Кандидати, які не знають цих базових термінів, відразу відстають у спілкуванні з постачальниками, логістами, колегами. Їх розуміння дозволяє швидше приймати рішення й бути професійним у комунікаціях.
- Якщо казати про навички саме керівника – це емоційний інтелект❤️ Досі вважаю це найважливішим, хоча у світі вже багато нових теорій і концепцій.
— Звідки берете енергію для ефективної роботи?
— Команда і нові знання🙌 Енергію надають люди, які оточують тебе 40 годин на тиждень. Вони такі різні, кожен має своє бачення і, найголовніше, бажання досягати цілей🎯
Розвиток і навчання — це той ресурс, що проведе тебе далі, замотивує в моменти, коли бракує сил, наповнить ідеями💡 У нашому світі доступ до знань відкритий 🌐, тож не варто втрачати цю можливість. Мені особисто подобається тенденція повернення моди на книжки та друковані видання📚, які наразі в такому легкому доступі.
— Дайте кілька порад щодо перших кроків у вашій сфері. З чого почати?
— Особисто для мене важливо, щоб людині подобалось те, що вона робить. Не лише заради грошей, а для власного розвитку. Тож, якщо ти мрієш стати менеджером ЗЕД, ти точно станеш ним! А якщо в тебе вже є ця мрія, тоді:
📌 запишись на курси англійської мови
🌍 знайди друзів за кордоном, щоб почати спілкуватися з іноземцями та розуміти їхній менталітет
💸 поторгуйся на AliExpress за знижку у два центи на товар, який тобі дуже потрібен😉
✍️ опануй шаблон зовнішньоекономічного контракту та вивчи Incoterms.
І успіх не змусить себе довго чекати!
#bestjobua #talkові_речі
Шукаєш роботу? Хочеш, щоб якнайбільше роботодавців дізнались про тебе?
🤩Наша спільнота допоможе у цьому!
Серед наших підписників багато HR-ів та представників бізнесу, тому ЛОВИ МОМЕНТ і заповнюй коротеньку анкету, в якій зазнач вакансії, які би тебе цікавили.
☝🏻Періодично будемо публікувати добірку з контактами потенційних працівників.
➡️ ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ МОЖНА ТУТ: bit.ly/lovy_moment
Дозволь роботі знайти тебе! 👀
#bestjobua #ловимомент
Ділимося з вами контактами людей, які шукають роботу зараз.
Можливо, серед них є ваш майбутній співробітник😎
👤 Марина
📍 м. Кам’янець-Подільський
🔍 Психолог, корпоративний психолог
ℹ️ 067-972-28-17, marinka8465@gmail.com, Linkedin
👤 Владилена
📍 м. Володимирець, м. Вараш, віддалена робота
🔍 Менеджер, інспектор з кадрів
ℹ️ 093-862-36-00, vladi.lena@ukr.net
👤 Олена
📍 м. Полтава або віддалено
🔍 Корпоративний психолог, експерт з підбору персоналу
ℹ️ 050-591-99-04, @Poleschcuk_Olena
Всі дані розміщено зі згоди кандидатів.
📝 Якщо ви шукаєте роботу і хочете потрапити у такий допис, то заповнюйте, будь ласка, цю форму – http://bit.ly/lovy_moment
#bestjobua #ловимомент #кандидати
✅ Аналізуйте минулий досвід
Подумайте про свої досягнення. У яких проєктах або задачах ви почувалися найкомфортніше, яких результатів досягали? Які саме навички чи якості допомогли вам досягти успіхів при виконанні цих завдань.
✅ Отримайте зворотній зв'язок
Часто ми не завжди об'єктивно оцінюємо себе. Запитайте колег, друзів або керівника, у чому вони бачать ваші сильні сторони. Відгуки з різних джерел допоможуть отримати повну картину.
Пропоную почати досліджувати свої сильні сторони вже зараз😉
➡️Візьміть аркуш паперу і намалюйте коло, розділіть його на 8 сегментів (як піцу). Відмітьте на кожному сегменті одну з важливих для вашої професійної сфери навичок. Наприклад: комунікація, лідерство, креативність, технічні знання, планування, вирішення проблем тощо.
➡️Оцініть себе по шкалі від 1 до 10 в кожному сегменті.
1 – означає, що ви майже не володієте цією навичкою, 10 – ви експерт.
➡️Після оцінки проаналізуйте, які сегменти мають найвищі бали. Це ті області, де ви найбільш впевнені і компетентні. Вони і є вашими сильними сторонами. Тепер подумайте, як ці навички допомогли вам досягати успіху у попередніх задачах або проєктах. Чи можна використовувати їх ефективніше в майбутньому?
Пам'ятайте, що знання своїх сильних сторін — потужний інструмент для кар'єрного розвитку🫶
Любов Шинкарьова — старший фахівець з розвитку бренду роботодавця ОККО
#bestjobua #bestjob_корисно
🔵 Візьміть справжню банку чи іншу ємність, яка вам подобається. Щовечора записуйте на невеликому листочку один (або більше) з позитивних, хороших моментів і відправляйте до банки. Це займе не більше ніж хвилину.
🔵 Навіть у найважчому дні, постарайтеся помічати, що принесло вам позитивні емоції. Подяка собі за виконану роботу, смачну каву, приємну погоду, турботу близьких. Запам'ятайте цей момент та збережіть його надовго, кинувши записку у свою "Банку щастя".
🔵 Пізніше ви можете звертатися до банки за підтримкою, в моменти смутку та стресу. Можна діставати та читати свої записки наприкінці року та побачити, як багато важливого відбувається на вашому шляху, як багато позитивних дрібниць є у вашому житті!
Альона Олексієнко — фахівець з розвитку ментального здоров'я ОККО
#bestjobua #bestjob_корисно
— Я працюю на посаді старшого оператора товарного по нафтопродуктах. Я вдячна підтримці керівників на кожному з етапів моєї роботи. Протягом цього часу мої посадові обов'язки залишались незмінними: приймати, зберігати, відвантажувати нафтопродукти. Нести повну матеріальну відповідальність за збереження кількості і якості.
Багато років минуло, багато нововведень: від примітивної рахівниці до новітніх програм обліку, від найпростішого обладнання до найдосконаліших систем наливу. Проте ця робота й досі лишається цікавою для мене.
— Чи є якісь стереотипи про сферу вашої роботи?
— Так, здебільшого вважають, що це чоловіча професія, проте, не в нашому колективі. Ми рівні з чоловіками. І на вагонах, і на резервуарах. Можливо, десь і спритніші, і більш відповідальні😉
— Що вас спонукає розвиватись та працювати далі?
— За даний період відбулось багато змін в структурі підприємства, методах управління, складі колективу. В одному з опитувань співробітників було питання: «Яке ваше найбільше досягнення?». Я відповіла: «Я ще тут працюю». І цей кредит довіри спонукає, що в тебе все повинно бути на вищому рівні. Відчуваю, що тут я на своєму місці🥰
Певна Тетяна — старший оператор товарний, ОККО
#bestjobua #talkові_речі