Повідомлення telegram каналу - @behindtheukrainiannews

Логотип телеграм спільноти - По той бік новин 2021-06-01

По той бік новин

Кількість підписників:
3851
Фото:
371 
Відео:
21 
Посилання:
1300 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Канал для тих, хто хоче знати більше про те, як протистояти маніпуляціям у ЗМІ, як відрізнити правду від вигадки та зрозуміти, для чого роблять інформаційні «вкиди» https://behindthenews.ua/

Канал По той бік новин - @behindtheukrainiannews - №1823

У Верховній Раді готують законопроєкт, який може зобов'язати торговельні мережі вказувати ціну товару за кілограм або літр, якщо він продається в меншій упаковці.
🗣 "Подаємо законопроєкт, щоб на цінниках зобовʼязані були вказувати ціну за літр/кілограм, і оці всі пляшки по 850 мл молока пішли в минуле. На наступному тижні реєструємо", – написав народний депутат Дмитро Гурін [0].
Ціна буде вказуватися на ціннику за два об'єми, пояснив він.
Логіка депутата не до кінця зрозуміла: яким чином нововведення сприятиме тому, щоб "оці всі пляшки по 850 мл молока пішли в минуле". Адже виробники й далі зможуть випускати товари в такій упаковці, просто в крамницях буде два цінника.
👉 Хай там як, ми вирішили дослідити, що змушує виробників зменшувати пакування і чи є це обманом?
Куди поділися «чесні» літри та кілограми?
Продукту стало менше, а платимо стільки ж. Звичні для багатьох людей літрові пляшки молока чи кілограм рису замінили 870 мілілітрів та 900 грам. І це не межа — зменшення триває часто при тій самій ціні. Це явище бачимо не лише в Україні – його помічають споживачі по всьому світу.
Маємо справу з так званою шринкфляцією (від англ. «shrink» — скорочуватися). Це стратегія, коли виробник зменшує кількість об'єму або ваги товару в упаковці при збереженні ціни. Таким чином він намагаються зберегти прибутки та утримати клієнтів, які, як припускається, болючіше реагували би на збільшення ціни, ніж на зміни в пакуванні.
Шринкфляція проявляється під час інфляції або інших економічних потрясінь, які негативно впливають на бізнес. Близький для українців приклад – війна. Вона принесла в країну руйнацію підприємств, здорожчання енергоносіїв, сировини, транспортування, виробництва, робочої сили і тому подібне.
📈 У таких ситуація виробники мають декілька варіантів дій: підняти ціну товару, змінити інгредієнти на дешевші або зробити меншу упаковку. Перші два досить ризиковані. Для виробника найкраще обрати безпечніший третій.
Що робити покупцям, щоб не отримати "кота в мішку" і краще контролювати власний бюджет? Читайте в нашій публікації на фейсбуці.
❤️Дякуємо вам за довіру, вподобайки та поширення!🖤
9800
24-12-16 18:20