Повідомлення telegram каналу - @airforceofcountries

Логотип телеграм спільноти - Світ авіації 2024-07-14

Світ авіації

Кількість підписників:
3241
Фото:
4010 
Відео:
422 
Посилання:
369 
Категорія:
Пізнавальне
Опис:
Місце, що ознайомить Вас з засобами ППО, історією авіації, Повітряними силами різних країн та взагалі про літачки... @AirPredlogBot - для того, щоб поділитися фото/відео та для звʼязку Ласкаво просимо у наш чат - https://t.me/WorldAviationChat

Канал Світ авіації - @airforceofcountries - №4704

Від Формули-1 до літаків.
Lauda Air була заснована в 1979 році Нікі Лаудою після його першої відставки з серії Формули-1. Після своєї кар’єри в автоспорті Лауда намагався спрямувати свою пристрасть до авіації в нову справу. Він багато років був приватним пілотом і побачив можливість на європейському авіаційному ринку, який на той час був менш лібералізованим і конкурентним.
Lauda Air починалася як невелика чартерна авіакомпанія, яка спочатку пропонувала рейси для відпочинку. Мета Лауди полягала в тому, щоб створити високоякісну авіакомпанію з акцентом на комфорт і сервіс, яких, на його думку, бракувало на ринку. Він використав свою славу та ділову хватку, щоб забезпечити партнерство та фінансування. Авіакомпанія почала працювати з двома літаками Fokker F27 і пропонувала чартерні рейси до країн Європи та Середземномор’я.
У 1985 році австрійський уряд надав Lauda Air ліцензію на виконання регулярних рейсів, що стало важливою віхою, яка дозволила авіакомпанії вийти за рамки чартерних послуг. Сам Нікі Лауда брав активну участь у діяльності компанії не лише як засновник, але й як ліцензований пілот авіакомпанії. Перший регулярний рейс відбувся в 1987 році, і Lauda Air почала будувати репутацію авіакомпанії, що надає першокласні рейси.
Участь Лауди в усіх аспектах бізнесу, від пілотування літаків до маркетингу авіакомпанії, була ключовим фактором її раннього успіху. Його увага до деталей і наполягання на безпеці та якості були відмінними рисами Lauda Air. Однак розширення компанії також спричинило фінансові проблеми, що змусило Лауду шукати партнерства, що зрештою призвело до того, що Austrian Airlines придбала частку в авіакомпанії в 1990-х роках. Протягом цього часу компанія розвивалася, але зіткнулася з труднощами, включаючи трагічну подію в 1991 році, коли рейс 004 Lauda Air зазнав вибуху в повітрі через несправність реверсу тяги, убивши всіх 223 людей на борту. Цей інцидент значно вплинув на репутацію авіакомпанії.
Наприкінці 90-х, Austrian Airlines почала купувати частки в Lauda Air, зрештою отримавши повний контроль у 2000 році. Нікі Лауда покинув авіакомпанію через розбіжності з керівництвом Austrian Airlines, і до 2013 року Lauda Air було повністю злито з Austrian Airlines, припинивши діяльність під керівництвом Austrian Airlines.
Нікі Лауда пішов з життя у 2019 році. Він був триразовим чемпіоном світу серед пілотів Формули-1, перемагаючи в 1975, 1977 і 1984 роках, і є єдиним гонщиком в історії Формули-1, який виграв чемпіонат як за Ferrari, так і за McLaren, двох найуспішніших конструкторів спорту.
Зображення до поточного посту у каналі "Світ авіації" - @airforceofcountries
Зображення до поточного посту у каналі "Світ авіації" - @airforceofcountries
Зображення до поточного посту у каналі "Світ авіації" - @airforceofcountries
962
24-10-04 09:36