Джерело
Яковлєва law partner | Продаж авто: скільки доведеться заплатити податківУ випадку продажу ле...
10 Охват/переглядів
2025-04-24 15:36
Повідомлення №535
🚙 Продаж авто: скільки доведеться заплатити податків
У випадку продажу легкового автомобіля, мотоцикла чи мопеда – дохід визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче (за вибором платника):➡️ середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або➡️ ринкової вартості, визначеної згідно із законом.
🔷 Якщо фізична особа вирішила продати:🚙 легковий автомобіль, мотоцикл та/або мопед ставка податку на доходи фізичних осіб за:- перший продаж за рік – не оподатковується;- другий продаж – 5 %;- третій і більше – 18 %.
🚌 автобус, вантажівку, причеп, трактор, спецтехніку та інше рухоме майно:- перший і другий продажі – 5 %;- третій і більше – 18 %.
🔸 Дохід від таких операцій також обкладається військовим збором. З 1 грудня 2024 року ставка військового збору становить 5 %.❗️
Звертаємо увагу: якщо фізична особа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено податок або військовий збір, то вона зобов’язана:- до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і доходи та визначити відповідні податкові зобов’язання,- до 1 серпня сплатити визначені податкові зобов’язання.
У випадку продажу легкового автомобіля, мотоцикла чи мопеда – дохід визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче (за вибором платника):➡️ середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або➡️ ринкової вартості, визначеної згідно із законом.
🔷 Якщо фізична особа вирішила продати:🚙 легковий автомобіль, мотоцикл та/або мопед ставка податку на доходи фізичних осіб за:- перший продаж за рік – не оподатковується;- другий продаж – 5 %;- третій і більше – 18 %.
🚌 автобус, вантажівку, причеп, трактор, спецтехніку та інше рухоме майно:- перший і другий продажі – 5 %;- третій і більше – 18 %.
🔸 Дохід від таких операцій також обкладається військовим збором. З 1 грудня 2024 року ставка військового збору становить 5 %.❗️
Звертаємо увагу: якщо фізична особа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено податок або військовий збір, то вона зобов’язана:- до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і доходи та визначити відповідні податкові зобов’язання,- до 1 серпня сплатити визначені податкові зобов’язання.