Вхід Реєстрація
Реклама
Ваше рекламне місце
Забронюйте цей слот без конкуренції на обраний період.
Купити рекламу →
Логотип телеграм спільноти - КІК: секретні матеріали
Додано 14 лип 2024 🌐 UK

КІК: секретні матеріали

@KIK_X_files
Кількість підписників: 4 840
Фото: 463
Відео: 299
Посилання: 907
Опис:
Як власникам іноземних компаній не мати проблем з податковою в Україні. Консультації по КІК. Підготовка Повідомлення про КІК та Звіту по КІК. Податкове резидентство, CRS. Консультації/Співпраця: @irynaviks (Рекламу не пропонувати)
Джерело

КІК: секретні матеріали | В ОАЕ не штрафуватимуть за прострочення реєстрації з корпоративного по...

Логотип телеграм спільноти - КІК: секретні матеріали КІК: секретні матеріали @KIK_X_files
3 000 Охват/переглядів 2025-06-02 05:28 Повідомлення №804
В ОАЕ не штрафуватимуть за прострочення реєстрації з корпоративного податку — якщо дотримано ключову умову

Федеральне податкове управління ОАЕ оголосило про тимчасове звільнення від штрафу за прострочення реєстрації з корпоративного податку (10 000 дирхамів, або приблизно 2 700 $). Це стосується компаній, включаючи вільні зони, та підприємців, які зареєструвалися із запізненням або ще не подавали заяви. Головна умова: подати першу податкову декларацію протягом 7 місяців після закінчення першого податкового періоду (зазвичай — 9 місяців). Це правило поширюється лише на перший податковий період. Навіть якщо штраф вже сплачено, FTA поверне гроші при виконанні цієї умови. Часто стикаємося з тим, що компанії не враховують: термін реєстрації для нових компаній — 3 місяці з моменту інкорпорації незалежно від наявності реєстрації з ПДВ. Якщо не вкластися в скорочений 7-місячний термін подання декларації, право на звільнення втрачається. Рекомендуємо заздалегідь перевіряти дати та не відкладати подання декларації — це дозволить уникнути непотрібних витрат та зберегти статус платника податків без штрафів.

👉 КІК: секретні матеріали