Джерело
КІК: секретні матеріали | Сейшельські поправки до закону про IBC: що важливо знати бізнесу вже с...
2 800 Охват/переглядів
2025-05-01 05:20
Повідомлення №772
Сейшельські поправки до закону про IBC: що важливо знати бізнесу вже сьогодні
З 18 грудня 2024 року на Сейшелах набули чинності нові правила, які посилюють прозорість компаній та змінюють порядок ліквідації. Тепер реєстр учасників має містити відомості про «номінатора», а не лише про номінального акціонера. Це означає, що справжній власник стає більш “видимим” для місцевих регуляторів, що може серйозно вплинути на конфіденційність. Підкреслимо основні нюанси:◾️ При використанні номінальних акціонерів компанія зобов'язана внести до свого реєстру дані про особу, яка дала вказівку номіналу.◾️ При зміні реєстраційного агента вся корпоративна документація (установчі документи, бухгалтерські звіти та реєстри) передається новому агенту протягом 30 днів, інакше загрожують штрафи до $10 000.◾️ Якщо компанія не сплачує щорічне мито протягом 180 днів, її можуть виключити з регістру та одразу ліквідувати.◾️ Відновити фірму можна протягом п'яти років, звернувшись до Реєстратора або до суду.◾️ Добровільна чи примусова ліквідація більше не перешкоджає отриманню Good Standing — головне, вчасно сплатити всі мита та штрафи. Такий поворот подій робить актуальним своєчасне оновлення реєстру учасників та перевірку статусу компанії.
👉 КІК: секретні матеріали
З 18 грудня 2024 року на Сейшелах набули чинності нові правила, які посилюють прозорість компаній та змінюють порядок ліквідації. Тепер реєстр учасників має містити відомості про «номінатора», а не лише про номінального акціонера. Це означає, що справжній власник стає більш “видимим” для місцевих регуляторів, що може серйозно вплинути на конфіденційність. Підкреслимо основні нюанси:◾️ При використанні номінальних акціонерів компанія зобов'язана внести до свого реєстру дані про особу, яка дала вказівку номіналу.◾️ При зміні реєстраційного агента вся корпоративна документація (установчі документи, бухгалтерські звіти та реєстри) передається новому агенту протягом 30 днів, інакше загрожують штрафи до $10 000.◾️ Якщо компанія не сплачує щорічне мито протягом 180 днів, її можуть виключити з регістру та одразу ліквідувати.◾️ Відновити фірму можна протягом п'яти років, звернувшись до Реєстратора або до суду.◾️ Добровільна чи примусова ліквідація більше не перешкоджає отриманню Good Standing — головне, вчасно сплатити всі мита та штрафи. Такий поворот подій робить актуальним своєчасне оновлення реєстру учасників та перевірку статусу компанії.
👉 КІК: секретні матеріали