Вхід Реєстрація
Реклама
Ваше рекламне місце
Забронюйте цей слот без конкуренції на обраний період.
Купити рекламу →
Логотип телеграм спільноти - ННІЕМ_ПДТУ
Додано 14 лип 2024 🌐 UK

ННІЕМ_ПДТУ

@EkF_PSTU
Кількість підписників: 276
Фото: 1,270
Відео: 84
Посилання: 1,240
Опис:
Новини Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту ПДТУ
Джерело

ННІЕМ_ПДТУ | ​До уваги студентів-контрактників!Є гарна новина! Ви можете повернути ...

Логотип телеграм спільноти - ННІЕМ_ПДТУ ННІЕМ_ПДТУ @EkF_PSTU
226 Охват/переглядів 2025-01-03 09:02 Повідомлення №1929
​До уваги студентів-контрактників!Є гарна новина! Ви можете повернути частину коштів, що сплатили за навчання!

Податкова знижка на навчання передбачена  статею 166 Податкового кодексу України.

🔸Кому повернуть частину витрат на навчання?▫️ студенту  (якщо він має офіційний заробіток, з якого сплачує податки) ▫️ члену його родин першого ступеня спорідненості (мати, батько, чоловік/ дружина).

🔸Скільки повертає держава?18 % від вартості навчання (враховуються фактичні витрати, понесені минулого року).

🔸Які документи потрібні?▫️ зява із зазначенням реквізитів рахунку для перерахування відшкодування▫️ копії сторінок паспорта, які підтверджують паспортні дані▫️ податкова декларація про майновий стан і доходи за формою https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1298-15#n17▫️ довідка про заробітну плату за звітний період, з обов’язковим включенням сум податків, які утримуються із заробітної плати та суми пільги;▫️ копія договору з ДВНЗ "ПДТУ"▫️ копії квитанцій (чеків, платіжних доручень) за навчання▫️ документи, що підтверджують ступінь споріднення (якщо за навчання сплачують батьки, то потрібно надати свідоцтво про народження дитини, якщо на податкову знижку претендує чоловік або дружина – свідоцтво про шлюб)▫️ реєстраційний номер облікової картки платника податків🔸Куди звертатись для отримання грошей?▫️

Подати пакет документів можна особисто або шляхом відправлення документів  поштою (рекомендованим листом) до територіальних органів Державної податкової служби України або в офіс великих платників податків ДПС. Оформити податкову знижку можливо до 31 грудня року наступного за звітним.❗️Отже, упродовж  2025 року ви подаєте документи на податкову знижку за 2024-ий рік!