Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: [email protected]
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Допомога ЗСУ https://www.sternenkofund.org/donate 🫶🏻Фонд @sternenkofund ❗️Нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.

Steam тепер показує, скільки кадрів створюється штучно у ваших іграх

Valve додала новий монітор продуктивності до Steam, що допомагає краще розуміти, чому гра може працювати плавно або ні. Тепер Steam показує не лише загальну частоту кадрів (FPS), а й кількість кадрів, створених за допомогою технологій, таких як Nvidia DLSS або AMD FSR. Це оновлення вже доступне для користувачів Windows і орієнтоване переважно на сучасне апаратне забезпечення GPU.

Steam тепер показує, скільки кадрів створюється штучно у ваших іграх

Новий монітор продуктивності пропонує до чотирьох рівнів деталізації: від простого показника FPS до детальної інформації про FPS, використання CPU та GPU, а також повних даних про FPS, CPU, GPU і RAM. Чим більше рівнів обирає користувач, тим більшою частиною екрана займає монітор. Раніше Steam пропонував лише простий лічильник FPS, але тепер відокремлення кадрів, створених штучно, від тих, що були відрендерені GPU, дозволяє краще розуміти різницю між тим, що ви бачите, і тим, як гра відчувається.

Valve зазначає, що генерація додаткових кадрів не зменшує затримку введення, що важливо для гравців у конкурентних режимах, але робить зображення більш плавним на сучасних моніторах із високою частотою оновлення. Це означає, що навіть при показі 30 FPS гра може виглядати плавною завдяки додатковим "фейковим" кадрам від Nvidia та AMD. Також Valve вже інтегрувала подібні інструменти, наприклад MangoHud, у Steam Deck та SteamOS для моніторингу CPU, графіки, оперативної пам’яті та енергозбереження. Тепер ця функція стане доступною і для десктопної версії Steam, що зробить її корисною для більшої кількості гравців.

У майбутньому Valve планує додавати більше даних до накладання продуктивності, щоб допомогти користувачам виявляти поширені проблеми з апаратним забезпеченням і отримувати більш детальні звіти про продуктивність гри при натисканні shift-tab.

2025-07-01 08:45:36